Programul Aderrio a câștigat premiul publicului la categoria “Inovație în sprijinul pacienților” decernat la Gala COPAC

5 Oct 2016

Asociația Română pentru Promovarea Sănătății (ARPS) și Totem Communication au câștigat premiul publicului pentru Programul Aderrio, la categoria “Inovație în sprijinul pacienților” decernat în cadrul primei ediții a Galei COPAC, organizată de Coaliția Organizațiilor Pacienților cu Afecțiuni Cronice din România.

Programul Aderrio a fost  înscris în competiția lansată de Coaliţia Organizațiilor Pacienţilor cu Afecţiuni Cronice (COPAC) la categoria Inovaţia în sprijinul pacienţilor, pentru contribuția sa inovativă. Premierea a avut loc pe 19 septembrie 2016 la Teatrul Naţional din Capitală. Mulțumim pe această cale atât organizatorilor cât și publicului care ne-a votat.

Aderrio este un program de aderență la tratament destinat pacienților diagnosticați cu diverse afecțiuni cronice, precum și medicilor specialiști (medicii reumatologi și dermatologi). Aderrio este primul program de aderență implementat în acest fel în România, contribuind la conștientizarea pacienților cu privire la importanța respectării recomandărilor medicului și la menținerea disciplinei administrării tratamentului prescris de medicul specialist. Mai mult decât atât, prin participarea la program pacienții își asigură continuitatea tratamentului evitând eventualele întreruperi generate de erorile în administrare sau de procedurile administrative necesare acordării tratamentului. Programul este unul complex, multi-disciplinar și a fost conceput pentru a răspunde nevoilor specifice pe care medicii și pacienții le au în piața locală. Programul Aderrio a fost dezvoltat folosind modele de succes aplicate pe alte piețe europene.

ARPS

Asociația Română pentru Promovarea Sănătății (ARPS) este o organizație neguvernamentală, non-profit, înființată în decembrie 2000.

Activitatea organizației s-a concentrat inițial pe cercetare în domeniul sănătății și campanii de informare și educare pentru promovarea sănătății în rândul populației.

Din anul 2007, asociația s-a dezvoltat iar proiectele s-au extins către alte domenii – educație, migrație și social iar ariile de expertiză s-au diversificat pe parcurs și includ: cercetare, asistență tehnică, consultanță, informare-comunicare, management de proiect și formare.

TOTEM

Înființată în anul 2003,  compania Totem Communication integrează servicii de cercetare, marketing și comunicare, dovedind încă de la început o preocupare constantă pentru inovație, cu focus pe programe adresate profesioniștilor din domeniul sănătății și pacienților. Astfel, Totem a adus pe piața din România și a implementat cu succes strategii de tipul inside sales, multi-channel marketing, servicii suport pentru pacienți (programe educative pentru medici și pacienți, programe de aderență, etc.).

Împreună cu partenerul strategic TOTEM, Asociația Română pentru Promovarea Sănătății a implementat în ultimii ani mai multe proiecte și programe în domeniul sănătății, cu focus pe programe adresate profesioniștilor din domeniul sănătății și pacienților, programe de aderență și programe suport pentru pacienți.

Sursa: comunicat de presa